Studentenvereniging Osiris

Studentenvereniging

Osiris

De grootste van Leeuwarden

Maak van je studietijd je studententijd!

Osiris is de grootste studentenvereniging van Leeuwarden. Met onze eigen Sociëteit ‘Abydos’ in het Leeuwarder centrum en een grand café in hogeschool Van Hall Larenstein, is er altijd een mogelijkheid tot ontspanning en gezelligheid. Door de vele activiteiten buiten de schooluren is er altijd wel iets te beleven. Van toffe feesten en gezellige borrels tot roeien in onze eigen sloep en geld ophalen voor het goede doel tijdens de jaarlijkse Anniversieweek.

De grootste studentenvereniging van Leeuwarden

Onze vereniging telt inmiddels ruim zeshonderdvijftig leden, waar wij ontzettend trots op zijn. Naast het nuttigen van een drankje is er ook de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen en netwerken te creëren binnen onze commissies. Wij hebben 25 uiteenlopende commissies waarin je samen met een leuke groep studenten handige werkervaring op kan doen. Ook is het mogelijk om in het eerste jaar binnen de vereniging een jaarclub op te richten met vrienden van jouw jaar. Ook kan je worden uitgenodigd voor borrels bij disputen of genootschappen.

Sv. Osiris
Jaarfeest

Ballenbak
feest

Black
light

Meer dan

leden

Ook lid worden van Osiris?

Wacht niet langer en sluit je direct aan bij de grootste en gezelligste studentenvereniging van leeuwarden!